reklama

Príbeh (ne)jedného klienta

Niekto hľadá možnosti a niekto buchne nový produkt, nabalí sa a už ho niet. Samozrejme zmení si aj telefónne číslo! Nebojte sa otvoriť a povedať o svojich finančných produktoch, ale dávajte pozor na výber správneho experta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

6:00 - budíček, sprcha a prechádzka so psom. O ôsmej som už sedel za počítačom a prezeral som si emaily, ktoré sa mi nakopili od včera. Okolo 9:30 mi zazvonil telefón a volala mi slečna Evka z nášho Call Centra, že má pre mňa klienta, ktorý sa k nám dopytuje ONLINE. Hovorím si, nič nezvyčajné však nám ONLINE systém takto funguje už vyše roka. Zobral som ho a ihneď som mu volal aby sme sa dohodli na osobnom stretnutí. Bežný postup v bežný deň.

O dva dni neskôr sme sa stretli a klient mi objasnil situáciu, v ktorej sa nachádza. Musí pracovať 14 hodín denne, nie je s rodinou a to všetko len preto, lebo uveril spoločnostiam a spláca veľa úverov. Hovorím si, že to nie je nič nezvyčajné, veď každý človek má produkt v banke. Počúval som teda ďalej. Dopracovali sme sa k tomu, že jeho plat je 1 100,- € a spláca produkty vo výške 1 089,- €. Okrem toho má nezmyselné poistenie, pritom ani len nevie, čo je v ňom zahrnuté. Najlepšie na tom je, že ma klient žiadal o ďalšie peniaze, aby zaplátal dieru v úveroch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nadýchol som sa, upokojil som celú situáciu. Vysvetlil som klientovi, že to takto nemôže pokračovať, a že s tým musíme niečo urobiť. Bolo na ňom vidieť, že ho jeho situácia trápi, ale povedzme si koho by nie, keby spláca viac ako zarobí. Samozrejme, všetko sa dá len treba vedieť ako. Poprosil som klienta o spoluprácu a o to, aby mi dodal kompletne všetky zmluvy, ktoré doma nájde. Bežný postup, hovoríte si? Áno súhlasím, len s rozdielom, že nie každý tento bežný postup praktizuje. Nie je umenie vypracovať novú zmluvu a balamutiť obchodnými zručnosťami, ktoré klient neovláda.

Po kompletnom preštudovaní som začal konať. Klient mal obrovskú výhodu, že bol zamestnaný a jeho pani manželka tiež. Úprimne som sa trochu obával úverového bankového registra ale moje obavy boli zbytočné. Klient naozaj všetko splácal na čas a poctivo. Čo sa dnes len tak nevidí. Treba si na to dávať veľký pozor, pretože bez toho sa pomáha ťažko. Zvolil som stratégiu a poslal vybrané produkty do bánk. Samozrejme, že klient ma upozornil, že on v banke bol a zo všadiaľ ho poslali preč, pretože nemá na nič nárok. Zaujímavé, hovorím si! Ja som totiž nevidel žiadnu prekážku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Klient vložil do mojich rúk dôveru a ja som mu ju oplatil. O pár dní na to som mu zavolal a oznámil potešujúcu správu. Bolo pred Vianocami, a preto som sa z nášho úspechu tešil o čosi viac. Úver bol schválený podľa môjho návrhu a ušetrili sme presne 680,- € mesačne. Zo 4 produktov bol jeden. Jedna splátka, jeden úrok, rezerva navyše a kompletné zaistenie príjmu klienta. Klient mohol tráviť viac času so svojou rodinou a verím, že sa mu od tej chvíle dýcha oveľa lepšie.

Áno, aj takto sa dá pomáhať a riešiť situácie, ktoré ako sme už spomenuli sú „nevyriešiteľné“. Niekto hľadá možnosti a niekto buchne nový produkt, nabalí sa a už ho niet. Samozrejme zmení si aj telefónne číslo! Nebojte sa otvoriť a povedať o svojich finančných produktoch, ale dávajte pozor na výber správneho experta. To je totiž jedna z najdôležitejších vecí pre Vašu finančnú slobodu.

Jakub Balúch

Jakub Balúch

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovník života, vďačnosti a pozitívnej energie. Pôsobím ako oblastný riaditeľ a expert inovatívnej a najrýchlejšie rastúcej online finančnej skupiny. Prajem si prinášať Vám pravdu a ozajstné situácie z finančnom trhu (a nie len z neho) aby ste sa dozvedali pravdu i zaujímavé informácie. Snažím sa byť najlepším expertom a to aj vďaka Vám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu