reklama

Každý deň je dar.

Dnes o tom ako nám chýba vďaka a zabúdame na to čo už máme. O šunkách aj pracovnom strese, neustálom zhone a expertoch ktorý všetko robia komplexne a najlepšie ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnešný deň začal ako každý iný a odštartoval nový týždeň. Ľudia sa ponáhľajú do práce, všetci nadávajú, že je pondelok, a že víkend sa skončil. Musia pracovať v práci, ktorá ich nebaví, pre ľudí ktorých nemajú radi, aby si mohli kúpiť veci, ktoré nepotrebujú alebo ohúriť nimi susedov a falošných priateľov. Dnes som sa rozhodol, že budem pozorovať a budem sa pri svojej práci, ktorú milujem, robím ju pre ľudí a teším sa z nej každý deň, sústrediť na situácie a okamihy v živote.

Stále čítam a dozvedám sa nové veci. Finanční „super“ poradcovia píšu o šunkách. Nezničiteľné spoločnosti sa rozpadajú, všetkým ide iba o dobro klienta a všetci robia všetko komplexne. Hypotéky budú obmedzené, poisťovníctvo uškrtené a všetko čo je nové, nepoznané je zlé a nemá to budúcnosť. Zamyslel som sa nad tým, čo sa okolo mňa deje a pokúsil som sa tomu porozumieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je asi jedno čo robíme. Či sme úspešní alebo nie, bohatí alebo chudobní. Lekári čo operujú srdcia alebo šofér, ktorý vedie autobus. Každý jeden z nás si volí sám, každé rozhodnutie je naše a je len na nás čo v živote chceme dokázať. Nie je tu priestor na odsudzovanie alebo pohŕdanie. Aj pre bohatého a úspešného finančného žraloka musí byť pekár aby upiekol chlieb, pretože inak zomrie od hladu. Čo je ale zaujímavé je to, že všetci chcú byť tým žralokom za akúkoľvek cenu. AJ napriek tomu, že nevedia plávať a keď sa topia ťahajú so sebou aj ďalších. Nie je ale nič dôležitejšie ako uvedomiť si vďačnosť za všetko, čo sme už dostali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Radšej sa budeme pozerať na televíziu ako keby sme sa mali zamerať na seba. Nájsť v sebe presne to, čo nás bude napĺňať a robiť naše dni krásne. Myslíme si, že keď sa ráno zobudíme je to len ďalší deň v našom živote ale nie je to predsa pravda. Je to dar! Dar, ktorý je to jediné čo dostávame každé ráno keď otvoríme oči. Stačí si uvedomiť, že otvoríme oči a môžeme sa pozrieť na svet plný farieb a vôní. Až priveľmi začíname vnímať veci negatívne - napríklad počasie. A pritom je to zázrak prírody, že prší alebo sneží alebo svieti slnko.

Nepočúvajte rady odborníkov, ktorí si myslia, že sa dá všetko a hneď teraz. Ak niečo potrebujete vedieť, opýtajte sa a presvedčte sa o tom. Úspech vyžaduje obetu, čas a obrovskú vieru v to, čo budujete a robíte. Nezabúdajme na zázraky, ktoré nám táto civilizácia dala. Uvedomujme si, že otočíme kohútik a tečie teplá voda. Stlačíme vypínač a rozsvietime celý dom alebo byt. Internet nás spojí s celým svetom a získame nespočetne veľa informácií.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

.Áno, aj ja som finančný expert a snažím sa radiť ľuďom ako plávať vo finančnom oceáne. Mám motivačné reči a chcem ukázať svoj smer aj iným. Chcem aby moje názory boli rešpektované a bojujem za stabilnú pozíciu na finančnom trhu. Spoločne s mojím obchodným partnerom, našou spoločnosťou riešime konkurenciu, porovnávame a budujeme budúcnosť. Som v tom až po uši. Všetko toto robím a snažím sa to robiť najlepšie. Odborné názory a články píšem veľmi rád a chcem tu po sebe niečo zanechať.

Dnes som ale prestal svet pozorovať prostredníctvom článkov, rád a odporúčaní. Dnes som sa pozeral ľuďom do tváre. Vnímal som ich príbehy a príbehy ich predkov, o ktorých nemáme ani tušenie. Odložil som všetko, snažil sa cítiť iba vďaku a požehnanie za každú jednu minútu hojnosti, v ktorej všetci žijeme. Otvorme oči a vnímajme. Svoj svet si tvoríme každý deň a úplne nanovo. ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

JB

Jakub Balúch

Jakub Balúch

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovník života, vďačnosti a pozitívnej energie. Pôsobím ako oblastný riaditeľ a expert inovatívnej a najrýchlejšie rastúcej online finančnej skupiny. Prajem si prinášať Vám pravdu a ozajstné situácie z finančnom trhu (a nie len z neho) aby ste sa dozvedali pravdu i zaujímavé informácie. Snažím sa byť najlepším expertom a to aj vďaka Vám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu