reklama

Vytrvajme k úspechu

Vytrvalosť v našom živote dáva nádej na nové príbehy a situácie ktoré máme len vo svojich snoch a predstavách. Vytrvajme preto aj k nášmu úspechu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som začínal v obchodnom odvetví a snažil som sa preniknúť do sveta podnikania, bohužiaľ nikto mi nepovedal vec, ktorú považujem za absolútne kľúčovú. Tou vecou je VYTRVALOSŤ. Vydržať a robiť svoju prácu dosť dlho na to, aby sa to považovalo za úspech. Keď prešiel určitý čas, začalo mi to dávať veľký význam. Uvedomil som si, že stratégiou úspešného podnikania nech je akákoľvek, je vydržať dostatočne dlho. Bohužiaľ mnohokrát táto vytrvalosť končí po prvom neúspechu.

Vytrvať znamená úspech. Nemôžem spočítať koľkokrát som to chcel vzdať ja. Verte mi! Stále ma prepadajú myšlienky, aby som to jednoducho vzdal a prestal s tým čo robím. Vždy keď sa dostaví nejaký neúspech chcem to vzdať a všetko to jednoducho zabaliť. Ale to je v poriadku. Je to prirodzené a normálne. Ľudia nemajú radi neúspech a sklamania. Chcú sa vzdať vecí, ktoré nefungujú. Presne tu sa ale dostaneme k podstate, v čom sa líšia tí úspešní a neúspešní. Áno je to trpezlivosť a znalosť svojho cieľa. Vedia presne kde chcú ísť a čo ich čaká na konci tej cesty. Nemôžete jednoducho budovať 2 roky biznis a čakať, že sa stanete milionárom. Takto to jednoducho nefunguje! Samozrejme v prípade, že sa bavíme o legálnej ceste podnikania J.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úspech, to je milión neúspešných minút. Tisíce neúspešných stretnutí a rokovaní. Neúspech a vytrvalosť je to, čo Vás dovedie k úspechu. Ja som mal to šťastie, že som našiel prácu, ktorá ma skutočne baví a napĺňa. Samozrejme, že som bol na začiatku netrpezlivý a prelietavý, a určité vlastnosti mi ostali dodnes. Hlavne tá netrpezlivosť. Nechcel som ale skončiť príliš skoro a zahodiť všetko, čo som chcel vybudovať a stále to budujem.

Ak sa Vám nepodarí ostať pri tom, čo chcete robiť dosť dlho, pripravíte svojich klientov aby Vám pomohli v napredovaní. Oberiete sa o schopnosť učiť sa a vzdelávať. Dokázať, že ste v tom dobrí a že to myslíte vážne. Samozrejme pripravíte sa o budovanie si zdravej reputácie, ktorú tak veľmi potrebujete. Keď ste netrpezliví, čo je ale dosť ťažké nebyť, tak potom neposkytnete svojím podnikateľským pokusom priestor na rozvoj a úspešný koniec . Každé podnikanie, ak má byť úspešné, si od Vás bude vyžadovať prácu a vytrvalosť. Keby to tak nebolo, Váš úspech by nebol taký naplňujúci. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neriešme čo nemôžeme vyriešiť a zmeniť. Bude sa nám žiť a podnikať oveľa ľahšie. Viem, veľa z Vás si povie, že je to až príliš jednoduché ale pravda je však taká, že keď sa zbavíme strachu a prekonáme netrpezlivosť, čo sú hlavní nepriatelia, tak vytrváme a uspejeme. Nebojte sa nie ste v tom sami. Každý úspech si vyžaduje boj a mnohí z nás ho podstupujú každý deň.

Stále majme na pamäti jedno. Existuje rovnováha medzi niečo znamenať a niečo čo chceme po sebe zanechať. Potrebujeme múdrosť, aby sme presne vedeli do akého stavu chceme svoje ciele a úspechy dostať. Úspech znamená prekonať samého seba a to nám ukáže akí sme a akými sa staneme. Nikdy ale neprestaňme veriť svojím snom a tomu, že sa môže naplniť to, po čom najviac túžime. ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

JB

Jakub Balúch

Jakub Balúch

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovník života, vďačnosti a pozitívnej energie. Pôsobím ako oblastný riaditeľ a expert inovatívnej a najrýchlejšie rastúcej online finančnej skupiny. Prajem si prinášať Vám pravdu a ozajstné situácie z finančnom trhu (a nie len z neho) aby ste sa dozvedali pravdu i zaujímavé informácie. Snažím sa byť najlepším expertom a to aj vďaka Vám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu