reklama

Urobme všetko čo sa dá

Čoraz viac sa dostávame do sveta, ktorý je plný informácií a inovácií. Je dobré mať po svojom boku človeka ktorého považujeme za experta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Raz som sedel so svojím strýkom na terase v Bratislave. Je to človek, ktorého vnímam ako veľmi úspešného, vzdelaného a inteligentného muža. Bolo to v časoch, keď som začínal intenzívne uvažovať o nových smeroch mojej pôsobnosti. Vtedy som sa ho opýtal ako človeka, ktorý už v živote toho veľa prežil, že čo by mal mať ten správny finančný poradca aby ho rešpektovali. On sa na mňa pozrel a povedal mi: V prvom rade ten poradca ako ho nazývaš, by mal byť expert v tom, čo robí. Spôsobilosť, odbornosť a skúsenosti by z neho mali robiť osobnosť, ktorú budeme rešpektovať.“ Zamyslel som sa pokiaľ strýko pokračoval: V prvom rade by mal pri nás stáť dosť dlhú dobu na to, aby sme sa mu mohli zdôveriť a vložiť do neho naše starosti ohľadom finančného sveta. „Pôjdeš na kurz lietania k pilotovi čo lieta pol roka?“ Opýtal sa ma. Samozrejme, že nie, odvetil som. Tak, a máš odpoveď. Na to aby som niekoho plne rešpektoval v jeho práci, nemusí mať 40 rokov praxe, ale mal by mať vášeň a zápal v to, čo robí. Rozmýšľať dopredu a inovovať – to je budúcnosť! Byť krok vopred a uvažovať vizionársky. Len spomeniem, že tento môj strýko vybudoval jednu z TOP IT firiem na Slovensku, takže asi vedel o čom hovorí. J

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je bežné a celkom samozrejmé, že ak sa chceme v živote niečím stať, či už opravárom, barmanom, bankárom alebo vojakom mali by sme sa zamerať na patričné vzdelanie. Učiť sa! A Najlepšie urobíme, keď sa budeme učiť od ľudí, čo sú v danej oblasti experti. Je úplne jasné, že človek ako ľudská bytosť nedokáže byť najlepší vo všetkom. Proste to nejde. A preto máme trh, ktorý nám ponúka mnoho expertov na danú situáciu, ktorú potrebujeme vyriešiť.

Nikdy som sa nestretol s človekom, ktorý keď spoznal dobrého a správneho experta na financie, by urobil krok späť. No keď sa pýtam ľudí vo svojom okolí, veľmi málo z nich má svojho experta alebo odborníka na finančný svet. Počas svojej kariéry som stretol naozaj veľa klientov, ktorí mi dali nový smer, skúšky, skúsenosti a mnoho vecí, ktoré dodnes používam. Uvedomil som si jednu dôležitú vec . A to tú, že zo spolupráce medzi klientom a finančným expertom by mali vyťažiť obaja a to maximum. Výhody, ktoré z toho vyplývajú sú zrejmé a jasné. Tak ako sa klient učí a chápe experta, expert sa naučí a pochopí klientove skutočné potreby. Správny expert získava radosť z pomáhania klientovi, riešenia jeho finančnej situácie a z toho, že má to privilégium stať sa jeho expertom. Vedomie, že Vaše rady a skúsenosti niekomu zmenia životnú situáciu sú požehnaním.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nájdite si svojho experta! Pýtajte sa ho ako pracuje a spýtajte sa na neho Vášho okolia. Každého, kto by Vám mohol povedať na daného človeka názor. Používajte online nástroje a sociálne siete na to, aby ste ho našli. Dajte mu jasne najavo, že je Vaším zámerom spolupracovať a získať v danej oblasti čo najviac. Nedovoľte aby Vám vo výbere Vášho experta na financie niečo alebo niekto bránil. Vyhnete sa tak mnohým zbytočným chybám a dovolím si tvrdiť, že v ďalších rokoch Vám tento vzťah bude plodiť iba ovocie. Najlepším spôsobom ako zaplatiť za svoju spokojnosť je úsmev a pochvala na Vášho experta všade kde sa pohnete. Len tak sa môže stať najlepším. Len Vďaka Vám. Vy priatelia, totiž tvoríte každého experta, ktorý sa uchádza o Vašu priazeň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak na čo ešte čakáte? Ak ho potrebujete tak hľadajte. A nezabúdajme, že krok vpred pred ostatnými je to, čo nás odlišuje J

JB

Jakub Balúch

Jakub Balúch

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovník života, vďačnosti a pozitívnej energie. Pôsobím ako oblastný riaditeľ a expert inovatívnej a najrýchlejšie rastúcej online finančnej skupiny. Prajem si prinášať Vám pravdu a ozajstné situácie z finančnom trhu (a nie len z neho) aby ste sa dozvedali pravdu i zaujímavé informácie. Snažím sa byť najlepším expertom a to aj vďaka Vám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu